Oh mein gott

Oh mein gottt vilken intensiv helg det blev!!
Ledig på fredagen, hämta paket (födelsedagspresent från Dea till mig, självklart har jag redan glömt vad det är), in till stan, göra ärenden, iväg till terminalen, på en buss, iväg i Borås o hämta högtalare med Andreas, ut till Svaleslätt, skära kött o greja till festen, bleka slingor på Jessan, klippa Jessan, städa lite, klippa Andreas, äta, dö en sväng, sova ett par minuter o sen va det lördag.
Lördag- upp tidigt redan innan väckarklockan ringde för en liten pigg Bubbla tyckte det va kul att böka sig in under mitt täcke, handla festgrejer o hämta mat, fix stolar o bord i gigantiska partytält, Blåsa upp 50 ballonger, räkna drygt 1500 popcornkärnor,  dekorera tält, fixa tipsrunda, skära o förbereda ännu mer mat till 40 pers, duscha, sminka sig, klä sig, sätta upp Jessans hår, hälsa på gäster, bhära mat, preppa tårta, dricka sprit, gå tipsrunda, grilla mat... Jä, there's no end!!
Dock va en hel del av matförberedandet o allt väldigt trevligt, och festen var en total succé. :) Det va roligt att alla va så glada o att Jessan, och framför allt födelsedagsbarnet Andreas som fyllt 30, fick en sån lyckad fest!
Synd bara att jag missade det där med vila, då vi på söndagen även hann med att fira både min o Daniels mamma, handla och totalt jättestorstäda hela lägenhetem, vilket resultrade i att jag va så hypad när jag väl skulle sov att just sov-delen va helt omöjlig att uppnå. :P

Nu är jag hemma efter en helt ok jobbdag, och jag väntar på att jag ska bli mindre mätt så jg o älsklingen kan sätta oss i soffan med varsin skål med jordgubbar o mjölk. :)




Bubban tyckte det va säkrast att lämna svansen utanför täcket.

Kommentarer
Postat av: Ammi

vilken söt bild! tråkigt att inte kunna sova men nu kanske du inte kan sova för att du är för mätt! hihi

2010-06-01 @ 08:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0