Oj

Nu råkade gå sådärlång tid mellan mina inlägg igen. Tänkte skriva ett inlägg om att jag va galen för helt plötsligt tyckte jag att det va roligt att plantera skog o klyva ved med pappa igen och jag tyckte Aneby-dagen va väldigt trelvig. Sen täntke jag skriva om hur duktig jag va som lyckades hålla Daniel (i sin Nissan 200 nånting nånting) inom synhåll hela vägen till Gbg när jag själv körde vår lilla (haha, den är inte alls vår kom jag på, den är hans! ) Aygo. Sen tänkte jag skriva om mitt superlyckade nybörjarförsök att göra pastasås.  Men så blev jag stressad o glömde bort att bloggen fanns så nu känns det inte så roligt längre. Typiskt.

Kommentarer
Postat av: Ammi

Kämpa på bara! Nu måste du skriva varje dag så iaf jag har ngt att läsa./kram

2010-05-18 @ 22:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0