Sadister

Jag har en teori om sadister som är "ok". Folk som gillar att plåga andra är ju nte så trevliga egentligen. Men jag menar, väljer man ett yrke som tandläkare, tatuerare, gym-instruktör eller arbetar för kronofogden så måste man ju ha någon typ av sadistisk ådra. Man gillar att se folk våndas, plågas, vrida sina händer i ångest eller ta i tills de tror att de ska dö.
Men ibland tror jag även att vissa föräldrar har nåt agg emot sina barn när de döper dem. Jag ser många namn när jag sköter e-butiken på jobbet, och seriöst, om man döper sitt barn till Stefan Boine Evert då måste man väl på något sätt vilja straffa det? Jag hoppas att han har Stefan som tilltalsnamn, stackars sate om han på riktigt heter Boine.
Och det var bara ett exempel. Jag har några som jag har stoppat undan i mina innersta vrår o drömmer mardrömmar om varje kväll. Hua!

Kommentarer
Postat av: Ammi

ja ,hu vilka hemska namn det finns , stackars barn, eller kanske föräldrarna verkligen tycker att de är fina , så kan det ju faktiskt vara , hejs

2010-05-24 @ 22:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0