Sovdags

En såndär härlig konversation innan läggdags... Lite tagen ur sammanhanget, det medges.

Daniel: Men du är ju en ponny.
Jag: Jag vill inte va en ponny!!
Daniel: Jooo, men en bi-ponny-gris då?
Jag: Sa du GRIS??!?!?!
Daniel: Nej, en bi-ponny-gris. Dom är söta.
Jag-surar-: Jag vill va nåt annat.
Daniel: Hmm, när då får du vänta nån dag, jag kommer inte på nåt annat djur.
Jag: Men varför måste jag va ett djur? Kan du inte komma på nåt snällt?!?
Daniel: Men vad ska du va då? En sten?
Jag: STEN!?!?!!

Min pojkvän är så kärleksfull och poetisk. :P

Kommentarer
Postat av: Ammi

ja det var ett givande samtal, ha ha , en sten??!!! /kram

2010-05-10 @ 19:48:11
Postat av: Hanna

Hahahaha, underbart! ;)

2010-05-11 @ 21:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0