Ledig

På plussidan:
  • Jag har numera en kollega så jag kan ta ut all min  övertid i komptimmar och får alltså massa halvdagar o ledighet jag inte annars skulle ha fått.
  • Idag är en av dessa dagar.
  • Det är snart löning.
På minussidan:
  • Inget nytt jobb
  • Inget nytt jobb
  • Inget nytt jobb
  • Inget nytt jobb
  • Inget nytt jobb
  • Jag kommer inte få ordning på mitt liv förrän jag får ett nytt jobb.

Dessutoim jävlas Bertil (min dator) med mig o vägrar ladda sig så jag kan anävnda Word för att fixa lite grejer som jag måste fixa för att söka jobb. Måste jag ens påpeka att jag inte är på mitt soligaste humör nu för tiden??

Kommentarer
Postat av: Ammi

o snart blir det snö, usch, ett elände till, men det tänker vi inte på nu. Men nu tror jag att turen vänder och du har chans på jobb. Håller tummarna , gullis. Kram

2010-10-20 @ 15:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0