Jag <3 böcker

Igår tänkte jag lägga mig i vår mysiga säng för att läsa en stund o gosa ner mig i täcket innan jag skulle sova. Daniel tyckte som vanligt attt jag va tråkigt, o precis när jag ska lägga mig ner (redan helt inne i boken) så kommer min smått dampiga söta pojkvän flygande från ingenstans och kastar sig snett över hela sängen o vägrar flytta på sig.

"MEN DANIEL!!!! Flytta på diiiig!!! Jag skulle ju precis lägga mig ner o mysa och läsa OCH DU ÄR I VÄGEN!!!"

På tal om att glömma av hur tacksam man egentligen är över att ha nån gosig sötnos att mysa ner sig med i sängen varje kväll. Men ja, min läsning är viktig för mig. :P

(Kan även meddela alla oroliga (Läs: mamma) att han inte fick några bestående psykiska men av min avvisande attityd, han skrattade mest åt mig)

Kommentarer
Postat av: Ammi

Tack , det känns tryggt! Du måste vara rädd om honom. Men det klart , du kunde ju blivit skadad, Ha ha! Kram

2010-09-26 @ 20:54:58
Postat av: Jessica

Jag förstår precis.. Andreas tenderar att vilja prata med mig när jag läser något bra. Först ignorerar jag honom men han förstår inte det så då blir jag arg och skriker "MEN kan du vara tyst jag LÄSER FAKTISKT OCH DET ÄR SPÄNNANDE/BRA/SORGLIGT!!" Då blir han sur för han fattar inte grejen! :)

2010-09-27 @ 09:24:41
URL: http://himlagrisen.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha, sån är jag också. :P Han säger att jag inte får störa bara han är lite smått koncentrerad på nåt på datorn, men han förstår inte att jag inte lyssnar när jag är inne i en bok. Haha!

2010-09-27 @ 10:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0