Sorry...

Jo, alltså... Jag vill gärna skriva roliga inlägg, ladda upp bilder o sådär. Men jag har helt enkelt inte tid just nu!! Jag ska snart krama på min älskling som kommer hem, o innan idag har jag shoppat lite julklappar/presenter (ok, två tröjor till mig också, men de räknas inte! :P), tvättat, handlat och fixat mat, skickat iväg viktiga grejer, städat lite o diskat. Och imorn jobbas det igen, hela helgen o fram till fredag.
Jä, that kinda explains it.
Jag hoppas på ändring, men inga nyheter på den fronten än så länge är jag rädd. Nu vet ni iaf att jag lever! :P

Kommentarer
Postat av: Ammi

Lugn bara lugn ,det brukar ordna sig. förstår att det ser hopplöst ut , men du får ha tålamod. Det har du väl inte hört förut eller? Kram o lycka till!!

2010-09-15 @ 07:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0