Ajajajaj

Gud straffar mig...

...för att jag började äta av mitt lördagsgodis när det va fredag.

Jag har inte gjort så mkt idag, alltså åt jag yoghurt till frukost, sökte jobb, promenderade och vips så va klockan fyra och jag va hungrig igen. Dock visste jag att snart kommer Daniel hem från jobbet, o då ska vi göra tacos, jag borde inte äta massa mat nu. Alltså åt jag två chokladbitar ut min godispåse OCH FICK ONT I MAGEN DIREKT!!

Han såg vad jag gjorde och synden straffar ju sig själv sägs det.
Det hindrar dock inte mig att sura föra det. Dumma, dumma mage som inte har vett att uppskatta lite choklad i sin hunger.


Kommentarer
Postat av: Ammi

Ah, lite choklad kan han inte missunna dig. Choklad är gott, men ta det lugnt, magen kanske var lite ovan. Puss

2011-04-16 @ 09:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0