Alltså...

... ännu en gång detta med rekryteringsfirmor och liknande. Jag får ett "matchmail" av vissa sajter (alltså där man fyller i vad man kan, vad man vill ha för typ av jobb, var man bor osv och så kollar de automatisk upp jobb och ger förslag på tjänster), och idag fick jag ett sånt mail.

Uppenbarligen var tjänsten "Sömmerska på deltid i Uddevalla" rankad som en perfekt matchning för mig. Hur då undrar jag?

För det första är jag inte sömmerska och vill inte bli heller.
För det andra söker jag heltidsjobb.
För det tredje TÄNKER JAG INTE JOBBA I JÄVLA UDDEVALLA!!!

Suck. Det här är inte roligt längre. Fan jävla helvete. (Förlåt mamma)

Kommentarer
Postat av: Ammi

Okej ,då , hälsar mamma! Men försöka duger , tänker de nog. Ha, ha. Men du är ju duktig på att sy. Kram

2011-04-18 @ 17:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0