Bebisbomb

Jag blir fan galen, varenda jävla människa skaffar ju barn. HALLÅÅÅÅ, JORDEN ÄR REDAN ÖVERBEFOLKAD OCH VI TÖMMER DESS RESURSER, SLUTA FÖRÖKA ER SOM JÄVLA KANINER!! - har jag lust att skrika ibland. För att inte tala om hur glad jag skulle va om jag slapp äckliga, skrikande, illaluktande barn när jag åker buss.
(Men min syster Jessica kan få skaffa iaf ett, så att inte våra föräldrar blir helt barnbarnslösa. Jag har inte det problemet med mina svärföräldrar som tur är, de har väl runt ett dussin eller så redan. Haha! Och ett par barn måste ju nån ha, annars blir det jobbigt i framtiden, så jag är glad att folk offrar sig till viss del. :P )

Men hur som helst, det va inte min poäng, min poäng var att nu finns det uppenbarligen nåt som kallas typ widget(?) som verkar finnas genom försäkringbolaet if o syns på typ den gravidas facebook-sida eller blogg o liknande. Det är nån typ av graviditetsuppdatering, o står då "blablabla är gravid i vecka ---", sen är det en genomskärningsbild på utvecklingsstadiet samt nåt litet info om bebisen inuti. Just precis innan råkade jag (tyvärr) läsa en pratbubbla från bebisen där det stod "Åhhh, jag är insvept i ett vitt fettlager". Ehhhh... Va? EEEUUUWWWW!!! Vill man veta det? Vill de som ska ha barn att andra ska veta att deras barn ser ut som en isterkorv för tillfället?

Jag bara undrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0