Bra helg- dålig måndag

Jag har haft en jättebra helg!!! I fredags va jag på stan med Sara o Emma, i lördags tränade jag för att sedan köpa lördagsgodis med älsklingen o mysa resten av dagen och i söndags åkte jag till Svaleslätt o va med Jessan och eldade skräp, grävde i land o skyfflade jord. En helt perfekt blandning av saker att göra en helg helt enkelt!

Idag är det dock en dålig måndag. Jag tänkte träna, men har så fruktansvärt ont i kroppen att det är löjligt. Jag har liksom glömt bort hur det är att kunna resa sig och börja gå utan att luta kroppen åt olika håll för att det inte ska göra ont o samtidigt sucka o pusta av smärtan utan att ens tänka på att man gör det. Tack gud för att det bara är ett par veckor kvar med medicinen, och så hoppas jag det försvinner snabare än kvickt!

Jag har suttit vid datorn och letat jobb tills ögonen går i kors på mig, men trots det bara hittat ett (halvbra) jobb att söka. Det får mig att känna mig dålig. Jag FÖRSÖKER ju, men det går inte ändå. Så jävla frustrerande. Allt jag vill ha är ett jobb. Jag kan inte släppa det, det ger mig ingen ro och jag får skuldkänslor när jag bara går omkring hemma, även om jag gör allt jag kan för att inte göra det...

Ska försöka ge mig ut på promenad i solen sen, om jag bara kan hitta inspirationen. Jä. Precis.

Kommentarer
Postat av: Ammi

Stackare , ont i kroppen är inte kul. Men vi får hoppas att du snart slipper tabletterna. Förstår att du hade trevligt i Svaleslätt. skönt för dig.



Sen gör du så gott du kan , och mer kan man inte göra.Med jobben. Hoppas att det snart ger resultat. Heja på!! Kramis

2011-04-11 @ 20:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0