Helvetesmedicinen

Jag ger upp, denna veckan får bli en vilovecka. Jag har så sjukt ont i hela kroppen att det är rent löjligt. 11 dagar kvar av helvetesmedicinen (LÄÄÄÄNGTAR TILL SLUTET!! :P) , sen hoppas jag att det är över. Som det är nu så bränner det i hela nedre delen av ryggen och jag vill knappt gå eller ställa mig upp för att höftlederna dödar mig. Det känns verkligen som att jag är 87 bast och har reumatism. Helt galet, så stört att jag inte kan annat än skratta åt mig själv när jag linkar fram o ojjar mig som en annan tant. Haha!
Jag ska hålla mig till promenader denna veckan om det inte släpper, det känns som ett sunt beslut och jag vägrar ha dåligt samvete. Efter nästa vecka fortsätter jag som vanligt och hoppas på att det blir bättre. Hoppas, hoppas... Det är så mkt jag hoppas på just nu att jag börjar bli trött på ordet!
Jaja, det ordnar väl sig det också. Nu ska jag fixa lite, sen ut o handla o kanske njuta av DEN UNDERBARA solen en sväng. För en gångs skull gick mitt jobb-letande snabbt o smärtfritt iaf, tjohooo! :)

Kommentarer
Postat av: Ammi

Ja, var rädd om dig, du hinner och gymma, och vad är det för fel på gamla, hederliga promenader. Det kan vara helt underbart en sån här dag. Kram

2011-04-19 @ 18:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0