Mål

Jag tror att min jobbcoach kände att jag va lite modstulen förra gången jag hade ett möte med henne, och fick med mig en uppgift hem om att sätta mål.
Helt ärligt så har jag aldrig varit mkt för det där med att sätta tydliga mål, jag vet vad jag vill, men jag formulerar det sällan tydligt på papper. Hur som helst, en uppgift var självklart att skriva ner några mål. Närmare betsämt 15 st mål, stora eller små, och sedan skriva om det var något som man ville uppnå inom 1,3,5 eller 10 år. Så det gjorde jag, eftersom jag inte kan ignorera en uttalad uppgift som har tilldelats mig (och det va faktiskt ganska kul, haha!), sen berättade jag för Daniel.

"Vet du? Jag fick en målsättningsupgift av min jobbcoach som jag har gjort nu."
"Jaha..?"
"Ja, jag skulle skriva upp min mål o hur jag skulle uppnå dom o sådär."
"Hah, låter som en rolig grej."
"Jepp, bara så du vet så är vi förlovade och har ett hus om 5 år."
"Jaa, ett hus har vi väl iaf."
-Jag slår och kittlar honom-
"AHHHH, OKEJ OKEJ VI ÄR FÖRLOVADE OCKSÅ!!!"
"Haha, vet jag väl."

En uppgift var även att klura ut hur man skulle uppnå dessa mål, och nu har jag ju iaf klarat av en. Kittlas funkade fint. :P


Kommentarer
Postat av: lova

du får börja kittla jobbcoacherna, cheferna och läkare som skriver ut onda mediciner också. tror det kan vara lösningen ;)

2011-04-12 @ 18:14:56
Postat av: Sanna

Hahahaha!!! Jag undrar just vad dom skulle säga om jag kom in nånstan, började kittla dem o skrek "GE DIG, GE MIG ETT JOBB NU ANNARS FORTSÄTTTER JAG!! " :P

2011-04-12 @ 18:18:42
Postat av: Ammi

Ha, ha , det låter bra tycker jag! Kram

2011-04-13 @ 14:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0