Skatt

Fick mitt skattebesked idag. Ett par tusenlappar tillbaka fick jag, alltid användbart o så. Men mest blir jag bitter. Daniel har betalat in mer i skatt på sin inkomst än vad jag totalt tjänade INNAN SKATT under hela året. Och då var JAG den som jobbade kvällar och helger. Så jävla tragiskt, och jag blir så fruktansvärt arg när jag ser det!!!!

Jag känner mig så förbannat utnyttjad, och jag fattar inte hur jag orkade med det så länge som jag gjorde. Nu vill jag bara ha ett jobb. Ett jobb med kollegor, där man får sin lön i tid, sin semester som man ska ha och inte behöver tjata huvudet av någon för att få betalt vitt. Helvete vad bitter jag är! Vilket jävla jobb som helst. NU TACK!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Surt, sa räven... Du får ta revansch (hur fasen stavas det?) nästa år!! Pussokram!

2011-04-07 @ 21:48:48
URL: http://himlagrisen.blogg.se/
Postat av: Ammi

Ja, jag vet , jag betalar in flera tusen i extraskatt och tror varje år, att nu...... ska jag väl äntligen få lite tillbaka, nähä, restskatt igen!! Kram och jag önskar dig TUR nu.

2011-04-08 @ 15:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0