Två reklamer som stör mig

Just nu går det två olika reklamer som stör mig.

1. Reklamen för en av de där välgörande yoghurtarna (proviva? Activia? nåt sånt). Kvinnan äter den, och börjar sen promenera i en bild som ser ritad ut. Helt plötsligt har hon något i händerna, ska säkerligen föreställa promenadstavar, MEN DET SER UT SOM JÄKLA KÖKSKNIVAR!!!!! Och vem fan promenerar med köksknivar i händerna för att porträttera lugn och ro och en välmående o fin mage? Vavavavava???

2. En reklam för en modesajt på nätet med mode för "större" kvinnor, och det enda som är "större" på kvinnan i reklamen ÄR HENNES ENORMA JÄVLA JÄTTEBRÖST!!!

Sådär, nu har jag sagt det. Damn you reklamgörare, ni stör min sinnesfrid!!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Lugn och fin, gå o fixa lite under reklamen. Kram

2011-04-05 @ 22:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0