Urk

Det är så svårt att orka ibland. Jag va på intervju idag, och jobbet hade varit perfekt (så perfekt som ett lagerjobb kan va, typ man trivs, det ligger nära hemmet,man  gör det man ska och får lön liksom) om det inte hade varit för att arbetstiderna skulle va 10-19. Alltså de tider jag inte står ut med. Jag KAN inte, jag känner hur min mage drar ihop sig och min ork och själva lusten att leva rinner av mig bara jag tänker på att arbeta de tiderna igen.

Jag hade hoppats på ett adminitstrativt arbete, för att se om det månne va nåt sånt jag ville göra, men nu har jag liksom tappat stinget. Ge mig ett jäkla lagerjobb bara, så jag får en lön, så jag träffar folk och så jag kan fortsätta med mitt liv!!!

ÅÅÅHHH. Ibland vill jag bara svära på allt som har med jobbsökning att göra.
Jag vidhåller fortfarande att jag hellre är arbetslös, frustrerad och arg än jobbar som innan och gråter mig igenom varje kväll för att jag inte vill att det ska bli en ny arbetsdag. Men som sagt, ändå fruktansvärt frustrerande.

Jaja, ny dag imorn. Heja Sanna.


Kommentarer
Postat av: Ammi

Vilken otur med tiderna , det vsr ju precis dem du inte ville ha. Hoppas ändå på tur snart för det behöver du. Puss

2011-04-15 @ 17:02:02
Postat av: Jessica

Heja Sanna!! :) Kram!!

2011-04-15 @ 19:39:51
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0