Effektiv

Hittils har jag varit arbetslös en halv dag och har hunnit med följande:

  • Tjatat till mig ett omdöme från Volvo en halvtimme efter att min stackars chef kom tillbaka från semestern.
  • Skickat ovan nämnda omdöme (jag hade gjort ett ENASTÅENDE arbete på Volvo, bara så ni vet. Och det vi inte mina egna ord!) till ett företag jag hoppas på att få anställning hos.
  • Anmält mig hos arbetsförmedlingen.
  • Fått till ett spontant möte med min handläggare på arbetsförmedlingen och fått min handlingsplan utskriven och godkänd.
  • Snokat reda på nummer till syo och liknande som kan hjälpa mig om jag får för mig att studera.
  • Sökt jobb.
  • Tvättat 2 maskiner tvätt.
  • Städat undan i köket.
  • Diskat.
  • Handlat.
  • Lämnat böcker på biblioteket.
  • Fixat en blekningsmedels-langare så att jag kan fortsätta fixa min lilla mammas hår. :P
  • Fyllt i en "anmälan om arbetslöshet" som är redo att skickas till Akassan. Väntar bara på mitt arbetsgivarintyg som ska komma på posten. Har sprungit ner till postboxen 3 ggr so far idag. Haha!
Ja, jag känner mig hyfsat effektiv måste jag säga. Om allt går som planerat så hinner jag med ett besök i Småland i slutet av veckan, med både allvar o nöje på schemat. Nu ska jag bara ha ett jobb också. Sen så.

Ikväll ska jag fixa systers hår, och dessutom bjuda på mat. Hur ska detta gå? Haha!! Nej då, håret blir nog bra om inte annat. :P Wiiee!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Vad roligt att höra att du varit så duktig, men det visste vi ju egentligen , haha. duktig idag har du varit också. kramar o ha det så kul i kväll

2011-08-15 @ 18:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0