Hemma igen

Jepp, tillbaka till verkligheten, hemma. Det är skönt att vara hemma, få attack-pussa älsklingen och få sova i sin egen säng. :) Men samtidigt så blir jag direkt lite tung i hjärtat. Allt blir så mycket mer verkligt. Räkningarna, mitt (iaf hittills) fruktlösa jobbletande, det faktum att man går hemma hela dagarna...

Well, jag ska iaf njuta av att mysa med Daniel ikväll, och tänka på allt kul jag har haft de senaste dagarna. Det är skönt att bara hänga med gamla underbara vänner och umgås med familjen, hälsa på i stallet och muffla omkring på gården med pappa. Slöa i en soffa och dricka grogg eller retas med mamma.



Världens bästa pållar, Mowiz och Mardeck!! Saknar att kunna rida och vara i stallet regelbundet, men jag älskar att jag får träffa mina gamla vänner (och deras ägare såklart, haha!) på mina besök hemma.

Kommentarer
Postat av: Ammi

Roligt att ha dig hemma, kom snart igen! Vad glor pållarna på? puss

2011-08-21 @ 21:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0