Intervju

Idag va jag på arbetsintervju, wiiieee! Jag hoppas jag får det, även om det bara är några veckors jobb. Rekryteringsmänniskorna verkade för en gångs skull riktigt trevliga, och möjligheter till att rekryteras till ett heltidsjobb tillsvidare diskuterades så smått redan nu, så jag känner att det kanske inte är helt hopplöst trots allt.

Efter det gick jag omkring i solen en stund, åkte och letade efter ett displayskydd eller nån liten åkpåse till min mobil (fanns INGENTING, frustrerande) och gick vilse på Förlunda Torg. Det börjar bli något av en tradition för mig, att gå vilse varje gång jag är där och desperat leta efter vägen ut till bussarna/spårvagnen, haha. :P

Inne på Expert försökte  jag förklara mitt problem.

"Jaa, jag behöver ett displayskydd till min mobil, eller nåt liknande."
"Eller nåt liknande?"
"Ja, bara så den inte blir repad. Nåt skyddande för den att bo i."
"Jaha, men vad bor den i nu då?"
"Ehh...Jooo... En strumpa."

Jag riktigt kände hur säljaren hånskrattade inombords. Och sen fick jag dessutom hala upp telefonen ur sin strumpa och visa vad det var för telefon, och inget fick jag för besväret!



Ett underkänt mobilhem.


Håll alla tummar för mitt jobb nu!!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Ha, ha , men det är ju en sån där jättelen och gosig strumpa. den tycker jag får godkänt. Kram

2011-08-31 @ 17:55:34
Postat av: Jessica

Hihihi, jag tycker att strumpan ser ut som en gosigt bo för mobilen! ;) Jag håller tummarna så hårt att de vitnar och icke blir blodförsörjda!!!

2011-09-01 @ 06:53:00
URL: http://himlagrisen.blogg.se/
Postat av: Ammi

hoppas du får positivt besked idag, hoppas , hoppas , kram

2011-09-01 @ 07:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0