Julstämning

Idag, denna soliga och underbart varma dag, har jag gått igenom mitt CV, sökt 5 jobb, bokat ett möte med en studievägledare, plockat ur disk, tvättat och promenerat mig svettig i solen. Mitt i svettet drabbades jag av en plötslig lust att gå in i en pryttelaffär nere i samhället, och där shoppade jag årets första julklapp!

Känn dig hedrad Jessan, det var du som fick äran att vara mitt första offer detta året. Haha!

Så snart jag kom hem var jag självklart tvungen att skriva ner min julklappslista i Word, fnutta fram lite olika idéer och skriva ned vad som har köpts så att allt blir rättvist och ingen glöms bort. :P Om jag kommer va arbetslös hela hösten (hemska tanke!!) så gäller det ju även att portionera ut utgifterna över en längre period, annars kommer jag få sitta och måla kottar och vika servetter för att kunna ge mina nära och kära något i julklapp.

Snart tror jag att jag har gjort mig förtjänt av att få läsa en skvätt (annat en platsannonser alltså), ska bara brottas med min underklädeslåda en sväng först.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ååååh, så spännande! :)

2011-08-22 @ 18:04:34
URL: http://himlagrisen.blogg.se/
Postat av: Ammi

Skulle gärna velat vara med i den där "pryttelaffären" hi,hi. Kram

2011-08-22 @ 19:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0