Nattlig underhållning

Igår kunde inte jag somna. Alltså låg jag och läste medans min sötnöt låg o sussade sött bredvid.
Efter ett tag så började han sussa lite mindre sött- han började snarka.
Jag puttade på honom...
och puttade på honom...
och puttade på honom.
Ingen reaktion. Fortsatt snarkande.

Jag: Daaaaniiiieeeel, du snarkar!! Daaaniiiieeeel, vakna!!
Daniel (totalt förvirrad): Jag?
Jag: Ja just DU, du snarkar.
Daniel (fortfarande totalt förvirrad): Snark?
Jag: Ja, du snarkar. Vänd på dig.
Daniel (helt plötsligt jätteglad och soligt leende): På mig!! (Och vänder sig om det ett litet maskliknande skutt)

Detta måste vara någon typ av ny taktik för att få mig förvirrad och skrattande o lura mig bort från min irritation. Han har alltså gått från att i sömnen totalt och energiskt blåneka till allt jag säger, till att svara "mmm" eller "jag älskar dig också" och nu bara upprepa delar av vad jag säger. Jag måste säga att denna senaste variant helt klart är den mest underhållande. Haha!



Kommentarer
Postat av: Ammi

ha, ha , han är för gullig!!! Kram

2011-08-18 @ 08:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0