Ny mobil

Idag åkte Daniel och jag in till Nordstan en sväng. Ganska dålig planering eftersom det var lördagen efter löning, men det fick gå an. Efter en del traskande i affärer och en mysig fika så var jag tvungen att ta tag i det som jag har skjutit upp sååååå länge- att välja en ny mobil.

Detta är självklart ett totalt jävla i-landsproblem, eftersom jag får en sprillans ny mobil helt gratis av 3, men ändå fasar jag för det. :P Allt det nya man ska lära sig, alla konstiga saker man ska installera, saker man ska ställa in, grejer man inte hittar, ja allt det där vanliga.

Hur som helst så spankulerade jag ut ur butiken med en mobil som var så ny att den inte ens fanns uppe på hyllorna, av ett märke som jag faktiskt tycker om. Det blev en Samsung Galaxy Z, och den ser iaf ganska cool ut. Haha! Jag satt vid soffbordet en stund, öppnade kartongen, klappade lite på den, tittade lite, tog bort plasten på den, klappade lite till... Well, till slut fattade jag mod och fick i batteri och den ligger nu i sitt bo och laddas. Hur ska detta gå!?!?

Jaja, jag fick den som sagt gratis och på en kampanj, och dessutom behöver jag bara betala halva min vanliga månadskostnad fram till påsk och det va ju mindre än jag gjorde med min gamla mobil. Haha!
Tyvärr är den så ny att det inte finns något displayskydd ute till den än, vilket betyder att jag antagligen får offra en strumpa eller nåt att ha den i tills jag kan köpa ett sånt. :P



Min nya bebis, jag återkommer med min dom senare. :P Det kan komma att bli en hatad bebis, man vet aldrig. Haha!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Ha,ha , du kan få låna min fina gröna strumpa. Kram

2011-08-28 @ 09:04:26
Postat av: lova

jag har - och älskar!! - min galaxy s!!

2011-08-29 @ 11:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0