Psykbryt

Jag älskar min pojkvän. Jag gör verkligen det. Men ibland får jag totalt psykbryt.

Jag: Älskling, jag lägger mig i badet en stund nu.
Han: Ja ok.
Jag: Bara så du inte undrar vart jag försvinner alltså.
Han: Mmmm.
Jag: Bra.

Går in i badrummer. Endurokläder hänger över hela badkaret.

Jag: DAAAAAAAAANIIIEEEEEEL!! Vart ska du ha dina kläder?
Han: ...
Jag: DAAAAAAAAAAAAAANIIIIIIIIIIEEEEEEEEEL!!! DINA KLÄDER HÄNGER I VÄGEN!!!
Daniel: Huh?
Jag: Dina kläder!! I badkaret!!!
Han: Va? Vad? Va? Ska du duscha nu?!?!
Jag: GAAAAAHHHH!!!! Hmfpddddöööömmmmmffffbbdd!!! JA!!!!!!!!

Ibland funderar jag på varför jag ens försöker prata med honom. Haha...

Sötnöten!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Det där känner jag igen , haha. Konstaterat= de lyssnar inte. Kram

2011-08-09 @ 08:02:13
Postat av: Jessica

Du kanske kan hitta något annat sätt att kommunicera med honom? Skyltar? Lappar? Ringa honom? ;)

2011-08-09 @ 08:08:50
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0