Saker jag gillar

Saker jag gillar just nu:
  • Solen skiner och det SPÖREGNAR.
  • Vår torktumlare är besatt av en ond demon. För stårt det 1h kvar, sen 60 min (skillnad?), några sekunder senare är det 52 minuter, sen 55 minuter. Spänning i vardagen!
  • Att jobba. Jag hoppas på att få fortsätta med det på heltid i höst. Nånstans.
  • Flygbiljetter för mig och Daniel till Tyskland är bokade till december. Yey!
  • Besök hos kusin med familj i deras sommarstuga på torsdag.
  • Jag har även lånat en guidebok och ska nördläsa mig till den bästa helgen man kan ha i London, weekend på G (förhoppningsvis)!
  • Om jag får ett jobb ska jag börja rida. Jag vill!
  • Jag lever fortfarande, trots att jag i över 6 veckor har kört bil på läskiga vägar till och från jobbet.
Man får va glad för det lilla ibland. :)

Jag mår så bra just nu. Älska!

Kommentarer
Postat av: Ammi

oh vad många härliga saker det är på gång. hoppas att allt går din väg nu, jättehoppas!!! kram

2011-08-01 @ 20:41:28
Postat av: Jessica (Slemmahs andra Jessica)

Det värmer mitt hjärta att höra att du mår så bra! <3 Kram på dig!

2011-08-01 @ 21:16:49
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0