Sista dagen

Jepp, imorn är sista dagen på Volvo för min del... Känns tråkigt. Jag har haft roligt och det känns så skönt att ha något att göra om dagarna. Därmed inte sagt att det då o då känns som att det vore vääääldigt skönt att ligga kvar en kvart (eller ett par timmar) extra i sängen o krama på en varm och söt pojkvän, men det braiga har ändå helt klart övervägt. Jag hoppas fortfarande på ett jobb, och jag har anmält intresse för möjliga andra jobb på Volvo och så. Jag hoppas jag slipper gå hemma länge... Ahhh...

Hur som helst, jag tänkte "go with a bang" så att säga, så jag smällde ihop den här fetingen till mina kollegor. Jag hoppas de gillar den, för att grädda tre separata tårtbottnar och göra eget marsipantäcke va fan ingen lek! :P Haha!! :D



Chokladtårta med lite rostade mandelspån, freestylad nutella-gegga, skivad banan, grädde och marsipantäcke. MmmmMMMMmmmm!!! Sen skojade jag te´t lite med ett par röda stjärnor samt lite (ätbart) silvermetallic fjös.

Kommentarer
Postat av: Ammi

oh, vad fin , de kommer att bli helt överväldigade. vad duktig du är,och vilket jobb!!! puss

2011-08-11 @ 19:03:59
Postat av: Jessica

Oh va fin den blev!!!

2011-08-11 @ 21:53:18
URL: http://himlagrisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken Tårta!! Jisses vad du kan! Kram

2011-08-12 @ 17:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0