Varm

Varför ska jag ALLTID lyckas pricka in antingen den allra stekigaste tiden på dagen eller den stunden då klarblå himmel blir till regnkaos när jag ska promenera? Varför kan jag aldrig pricka in den där ljumna stunden, där små fluffiga moln leker på himlen och en sval bris lyfter håret?

Nej nej, stekhet eller genomsur tar jag mig uppför backarna på vägen hem, med 5 ton böcker i väskan och svetten/vattnet droppandes från luggen. Hej o hå!

Idag är en dålig jobbletardag också. Har sökt på alla sökord jag kan komma på och på alla ställen min trötta hjärna kan hitta, men inga sökbara jobb uppenbarar sig. Jaja, jag får väl fortsätta försöka. '
Tjipp.

Kommentarer
Postat av: Ammi

Ja, du har ju en backig väg hem, förstår inte varför barnen ska på så högt, haha. Kämpa på med både backar och jobb. Kram

2011-08-24 @ 13:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0