Ännu mer väntan

Väntar fortfarande på svar från jobbet. GAAAAH! Hoppas jag får svaret snart, jag blir galen av att vänta.Jag vill! 

Det har dock varit ganska bra att va halvsjuk de senaste dagarna, jag har helt enkelt varit för trött för att orka tänka så mycker. Jag har inte orkat göra något annat än gå upp, söka jobb en stund o sen gå o vila igen resten av dagen. I måndags sov jag större delen av dagen, igår vilade jag bara utan att sova, så idag tänkte jag anse mig själv frisk o tvinga ner mig själv till gymet.

Kan även avslöja att jag till fullo börjar förstå varför det är så svårt att få Roaccutan utskrivet, det är inget man vill äta om man inte behöver. Förutom att hela jag är så torr i huden att jag skulle kunna leva i ett hav av body lotion utan att få nog, så har jag även konstant ont i hela kroppen, i muskler och leder, och speciellt i ryggen. Inte som träningsvärk, utan bara en värk som gör jävligt ONT. Om jag rör mig för fort, om jag sitter i en ställning för länge, om jag vänder kroppen på vissa sätt eller om jag nyser (!?!?) så gör det förbannat jävla ont. Jag har aldrig varit med on att en nysning kan vara smärtsamt innan, men nu vet jag.


AJ!!!

Kommentarer
Postat av: Ammi

stackars dig, nu hoppas vi att det händer något och att du också kryar på dig. Kram

2011-02-23 @ 19:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0