Boys will be boys.

I december fick Daniel en ask från Godisboxen av mig på sin födelsedag (enda sättet att lura honom eftersom han inte gillar födelsedagar. :P ). Den innehöll bl a (förutom godis) 2 st biobiljetter som jag lite sniket självklart tyckte va perfekt, då det gav mig ett tillfälle att roa mig också.

Jag alltså spenderat TVÅ MÅNADER med att tjata på Daniel att välja en film så vi kan få gå på bio nån jäkla gång.
Nu har han bestämt sig- för nyversionen av Gullivers resor.

Alltså, vad ska man säga? Pojkar!

Anyway, Gullivers resor i 3D blir det på lördag kväll. Och jag har ett glatt skuttande 26-årigt barn bredvid mig. :P Haha!


Kommentarer
Postat av: Ammi

Ha,ha, men han fick det ju så han måste ju få välja, hihi. hoppas det blir kul. Kram

2011-02-17 @ 18:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0