Helg

Igår var jag o firade Jessan på födelsedagen (i förväg :P ),samt fixade henne inför en rockabillyfest. :) Bra dag, mycket bra dag!!! Jag var väl lite halvosäker på min förmåga, då jag inte direkt kastar mig över möjligheter att göra uppsättningar, men det hela tog sig ut riktigt bra (never underestimate the power of hairspray!! :P) , och det var roligt att få hänga i Svaleslätt! :D

Det kändes bra att göra något, helger är väldigt mkt mindre njutbara när man liksom inte har så mkt att göra på vardagarna heller... Så jag känner mig tvingad att sysselsätta mig några timmar på helgen oavsett, bara för att kunna bli trött och faktiskt njuta av en kväll med popcorn o film sen. :P

Imorn är det min stora dag, 2:a intervju för ett jobb jag verkligen, verkligen vill ha, och jag hoppas det går bra!!! Sen är det ju Alla Hjärtans Dag också, myyyys!! :)

Bifogar en bild på min söta stylade syster, eftersom jag själv är den store mästaren i att vägra ladda upp eller ta bildre nu för tiden. :P Haha!



Rockabilly in da house!
 

Kommentarer
Postat av: Ammi

Vad duktig du är! J är verkligen jättefin! Vi håller tummmarna så mycket vi kan för jobbet! Puss

2011-02-14 @ 15:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0