Trött

Efter en jättemysig helg med bio med älsklingen och fika med både mina och Daniels föräldrar så vaknade jag upp och mådde skit.
Jag är trött, hostar och snorar o kunde knappt svälja innan jag tog min första halstablett. Typiskt, nu när jag har kommit igång med träningen ordentligt parallellt med min jobbsökning så måste jag självklart bli sjuk.
Sen väntar jag fortfarande på svar från jobbet och det håller på att ge mig magsår att inte veta. Jag vill så gärna få ett jobb, DET jobbet, ååååhhh!!!

Nä, nu ska jag hitta nåt jobb att söka, sen vila o hoppas på att vara pigg imorn eller senast på onsdag!


Kommentarer
Postat av: Ammi

Jag är också tlött, haha! Krya på dig och jättemycket Lycka till!!! Trevligt hos er i går. Kram

2011-02-21 @ 19:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0