Väntan

ÅÅÅHHHH vad jag hatar att vänta!!

Hela denna veckan har jag väntat på dels ett beslut om jag kommer få jobbet jag har blivit intervjuad för eller inte (jagvilljagvilljagvill!!!) och dessutom väntar jag fortfarande på pengar från mitt förra jobb, som jag väldigt gärna skulle vilja ha NU. Om allt hade varit normalt så SKULLE jag ha haft dem nu, vilket irriterad mig något enormt, oavsett vilka anledningar som finns. Jag blir galen på att få vänta och vänta utan att kunna göra något.

Jag kan inte fokusera. Visst, jag tränar, jag fixar, jag försöker söka andra arbeten, men det är såååå svårt att koncentrera sig och faktiskt känna sig motiverad. Jag vill bara få ett arbete där jag trivs och kunna få lite bra vanor och en balanserad vardaglig tillvaro. Är det så mkt begärt?! Snälla!!

JAG BLIR GALEN!!!!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Vi hoppas att du får ett glatt besked ,så denna hemska väntan är över. Puss

2011-02-17 @ 11:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0