Aneby

Igår myste jag, mamma o stora storasyster i Eksjö, och idag var jag och pappa i Täringstorp i några timmar o fixade och trixade. Känns så bra! Även om jag försökers öka massa jobb, gyma och hålla mig sysselsatt hemma så blir det liksom ändå inte nog. Nu har jag gjort något, och jag är inte ensam hela dagarna.
Jag saknar älsklingen förstås, men ett par dagar till ska jag nog stå ut. :)

Snart ska jag iväg o träffa gött Anebyfolk för en trevlig eftermiddag/kväll med hårfix, film o mys. Och min konstapel Storch är även på hemgång, äntligen får vi träffas, wiiee! Kan inte fatta att hon ska börja jobba som polis, det känns så himla konstigt. Haha!

Jaja, dags att ta tag i saker o ting här nu så att nåt blir gjort! :)
Tjing.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är gott att ha dig här lillan! kram

2011-01-15 @ 20:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0