Bubblan! :)

I morse var jag uppe med tuppen för att ta emot en bus-Bubbla från min syster och hennes sambo som skulle till Stockholm över helgen. Eftersom Bubblan är världens sötaste katt tar vi självklart gärna hand om henne, och hittills har hon skött sig fint. :)

Jag har skämt bort henne med kattgodis och rökt skinka, o hon har busat omkring o varit glad. Jag blir dock lite rädd då o då när jag har glömt bort att vi har en kisse här, och jag plötsligt ser något springa förbi i ögonvrån. :P Haha! Jag tror även att hon saknar att ha ett badkar att leka i, för i badkaret har hon varit en stor del av sin aktiva tid. Uppenbarligen är en badkarspropp en fantastisk kattleksak! :P



Eftersom det va en sen kväll igår och jag inte fick så många timmars sömn passade jag o den lilla skitungen på att mysa lite i sängen innan, men nu ska vi ta tag i dagen litegrann. :)

Wiiee!


Kommentarer
Postat av: Ammi

Oh , vad söt hon är.!!! Jag är avundsjuk!! Klappa henne från mig. Kram

2011-01-07 @ 15:31:11
Postat av: Jessica

Hihi, ja hon är söt lilla pluttan! Tack igen för att du/ni tog hand om henne så bra! Idag har hon varit ute och dampat av sig! :)

2011-01-09 @ 13:28:43
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0