Dag 1

Yeah well, jag vet att första officiella arbetslösa dagen var i torsdags, men idag känns mer rätt. Eller fel, beroende på hur man ser det.
Jag har gjort det till mitt mål att inte känna mig ledig, för det är ingen semester, det är en period när jag ska försöka hitta ett arbete som gör det som mina andra arbeten inte gjort- nämligen ge mig pengar och inte tar bort all min fritid och vilja att leva. Typ. :P Haha!
Alltså gick jag upp samtidigt som Daniel i morse och har redan putsat lite på mitt personliga brev, sökt 2 jobb, fyllt i papper som ska skickas iväg och läst på litegrann. Nu anser jag mig ha gjort mig förtjänt av lite frukost.
Lite rädd är jag, klockan är inte ens nio och jag känner att jag redan håller på att bli galen. Heja mig.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är lugnt! Du fixar detta! Puss

2011-01-04 @ 07:45:31
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0