Har du problem?

Ring Poolia, dom har personaluthyrning, rekrytering och entreprenad.

Med detta vill jag bara säga att rektyteringföretag suger, deras hemsidor funkar aldrig, allt man föröker ladda upp blir fel, deras system för att fylla i erfarenheter och utbildning o sånt är krångligt OCH de skickar sen (när man har svettats, svurit och gråtit blod för att fylla i skiten) ändå ut förslag på jobb som inte alls passar!!!

Jag fick just ett mail från ett av de där ställena där de "tipsade" mig om ett arbete som medarbetare på ett företag som KRÄVDE och behövde någon som pratade och skrev finska flytande. HALLÅ!!!???
Jag menar, mina finskakunskaper sträcker sig ungefär till "Ei saa peittää" (får ej övertäckas-det kan väl varenda svensk som någonsin varit uttråkad i ett badrum?).
Suck. Stor suck!




Kommentarer
Postat av: Ammi

Haha, då hade de nog inte läst på ordentligt om dig. Finska lär man sig inte på en kafferast , precis. Lycka till i jobbsöket iaf. Kram

2011-01-22 @ 10:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0