Livsfara!!

Igår bestämde jag o Daniel oss för att ge oss in till stan o promenera. Sjukt dåligt beslut. Det blev ingen direkt promenad, snarare ängsligt stapplande med inslag av bambi-rörelser och stela ben.
Idag sålde jag min själ till friskis och svettis. Började med att gyma lite direkt efter att kortet va fixat, men det visade sig också vara ett sjukt dåligt beslut. Efter att ha trampat lite på diverse redskap i gymet va mina ben lite vobbliga o inte alls villiga att hålla sig upprätta på isgata. LIVSFARA!!!
Sen var jag även tvungen att gå till Konsum för att köpa mjölk, smör och ost till hemmet (börjar känna mig som en jäkla husfru!), och med de påsarna plus gymbagen som extra tyngd blev det ännu vobbligare på vägen hem.
Pust!
Jaja, nu försöker jag peppa mig själv att komma igång med träningen så att jag kan må lite bättre även fysiskt, hoppas det funkar.

Kommentarer
Postat av: Ammi

Ja, jag vet, det är inte många gruskorn de har slängt på här, överjobbigt att gå o spänna sig. Ta det lugnt!! Kram

2011-01-10 @ 13:39:15
Postat av: Jessica

Ja, igår var det minsann lite isigt. Vår backe är inte att leka med nu kan jag lova. bra gjort av dig att börja träna! Jag ska också!!! Pepp-pepp!!

Puss

2011-01-10 @ 14:14:27
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0