Mördare

Min älskade pojkvän har köpt ett nytt dataspel. Ett sånt där tråkigt där han springer omkring och dödar folk och leker allmän mördare (eller ja, jag tror det har nåt med militären att göra, men big difference liksom, dödare som dödare).

Efter vår tur till stan idag la jag mig i soffan och tänkte njuta av en ny spännande bok som jag lånade igår. Tyst och stilla är det, varmt och mysigt under filten också.
Men helt plötsligt...
.
.
.
.
AHHHH, men jag ser ju inget!!!!!
.
.
.
.
.
.
ÅÅÅHHH, JAG KOMMER INTE UUUUUT!!!!!
.
.
.
.
.
.
IIIHHHH, skjut mig inteeeee!!
.
.
.
.
.
.

Min sötnos har lite problem med att hantera sina känsloutbrott när det kommer till spel. :P Haha!
Detta är alltså mitt avkopplande ackompanjemang när jag ligger här i soffan och njuter av min lördag. Lovely! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0