Syndare

Idag begick jag ett barmhärtighetsmord på min extremt döende kaktus. :P
För att vara lite barmhätrig även mot mina händer så grävde jag runt den med en sked för att sedam spetsa och dra upp den med en gaffel. Tänk vilka utmärkta kaktusredskap man kan hitta i besticklådan!
Nu har jag planterat ett par små skott som var fulla av liv i krukan istället, får se om de skrumpnar bort eller växer till sig. Haha!



I övrigt händer det inte mycket idag. Jag har legat o mysläst, busat med en galen Bubbla som jagade mina fötter och nu tittar jag på när Daniel spelar Super Mario. :P Man blir inte superglad när man tittar ut genom fönstret direkt, det är runt nollan, snön smälter och det regnar mer eller mindre hela tiden. Tjoho!
Hoppas det blir lite bättre väder imorn, så vi kan ta oss in till stan o göra nåt, då är vi ju kattfria också. :) Man får se till att ta till vara på den katt-tiden man har! Haha! :)

Kommentarer
Postat av: Ammi

Ha, ha det var väl skönt att bli av med kaktusen ,de bara sticks. Du får säkert nya fina kaktusar , du brukar ju ha tur med blommor, konstigt nog. Lyckostar som har katt en stund till. Kram

2011-01-08 @ 16:17:24
Postat av: Jessica

Haha, jag håller med mamman, de bara sticks! :)

2011-01-09 @ 13:23:51
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0