Tant igen

Jöpp, efter dagens Zumbapass kommer jag nog gå som en tant imorn igen. Heja mig! :P

Jag har även ett par funderingar angående zumba o sånt som kommer med det:


* Hur är det fysiskt möjligt att zumbainstruktören kan få in typ 7 rumpviftningar i ett steg som för en vanlig dödlig bara består av at sätta fram ena foten och sen trampa tillbaka?
* Ska verkligen kvinnor över 50 stå o vifta med bröst o rumpa till musik? Trots att det är väldigt rolig träning så tycker jag att vissa steg är i det närmaste promiskuösa och smaklösa. Och jag är inte typen som brukar vara pryd. :P
* Är det ok att använda svettband under vissa omständigheter? Jag skulle behöva det soooo bad, det svider rejält i ögonen när det rinner... Haha!
* Är den enda rumpviftande mannen i gruppen homosexuell?
* Kan jag använda mina vanliga träningströjor eller måste jag köpa nya nu? Det känns lite som att häda att dansa Zumba med Ozzylinne eller Priest tshirt. :P


Förresten så är instruktören en såndär liten krutdurk. Liten och kompakt, självklart med tillhörande perfekt solbränna samt sexpack. Jöpp. Inte alls komplexframkallande, inte alls.


Kommentarer
Postat av: Ammi

Ha, ha , heja på och köp inga nya t-shirt. Dina gamla duger!!! Kram Duktíg är du!!!

2011-01-30 @ 20:20:41
Postat av: Lova

du är visst typen som brukar vara pryd!! :D

2011-01-31 @ 20:42:27
Postat av: Sanna

Det är jag ju verkligen inte! Du kan ju ingenting Lova. :P

2011-01-31 @ 21:19:48
Postat av: Emanuel

Hej!

Såg att du gillar gratissidor :P



Nu är det så att det kommer öppna en ny gratissida om bara några dagar och du har nu fördelen att bestämma lite om den.

Vad är det du saknar på andra gratissidor? Vad skulle du vilja att man kunde byta in sina poäng mot, osv? =)

2011-02-04 @ 13:17:26
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0