Tant

Jag går som en tant. Typiskt. Att jag aldrig lär mig att man inte ska ta i på första bodypump passet man kör, för då blir effekten att man får leva som en invalid tant de närmaste dagarna. :P
Jag vaggade iväg på en promenad innan (måste tant-vagga lite från sida till sida så jag inte måste böja så mkt på benen, för jag har sån träningsvärk att minsta rörelse gör förbannat ont, haha!) och då kändes det ganska bra. Det kändes bra ända till jag kom innanför dörren och skulle plocka upp posten från golvet o var tvungen att böja mig ner vill säga. Haha!
Jaja, det finns värre saker än tanter att va. :P

Imorn tänkte jag kanske gyma (beror på graden av tant-vaggning jag måste utföra för att kunna röra mig), springa iväg på möte med min jobbcoach, annat möte på Arbetsförmedlingen o sen tvinga Daniel att storhandla (inte alltid helt lätt. :P).
Tjipp! :)


Kommentarer
Postat av: Moster M

Aj,aj jag kan känna din smärta! F

ör några år sedan var jag på "Body Pump". Först passet var kul och jag gick in för denna teknik. Men dagen efter... att sätta sig på en lägre stol tex. en toa. hu...



Kram men kämpa på!

2011-01-26 @ 18:52:18
Postat av: Ammi

Ha,ha , hoppas du går bra nu. Träna lagom , s å du orkar träna varje dag. Ha en bra dag! puss

2011-01-29 @ 10:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0