Tönt

Well, idag ska jag kånka iväg med världens största packning, ta mig in till stan, åka till Östra för ett återbesök hos min hudläkare, tillbaka till stan o hinna med en buss som tar mig hem till de småländska skogarna för ett lite längre hembesök. :)
Jag kan ju lika gärna söka jobb därifrån tänkte jag, så jag passar på att stanna några dagar o få lite annat gjort o bli ompysslad litegrann. Självklart ser jag fram emot detta, men samtidigt så är jag lite ledsen...
Jag kommer inte få pussa på min Daniel på FEM ELLER SEX DAGAR!!!! Kriiiiiiiiiiiis!
Jag måste vara världens största tönt. Men vi har faktiskt inte varit ifrån varandra så länge på.... Tjaaa, mer eller mindre sen vi blev tillsammans, och på 2 år tillsammans hinner man vänja sig vid varandra. Hur ska jag kunna sova??! Jag får köpa en jättenalle med trassligt hår som jag kan krama på eller nåt. :P Haha!
Nä, nu ska jag fortsätta packa här!



Typ sådär kommer jag se ut när jag går ut härifrån. Lycka till att gå på bussen. :P
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Japp, en liten tönt är du.. ;) Fast en söt och snäll kärlekstöntis!

2011-01-14 @ 08:21:01
URL: http://himlagrisen.blogg.se/
Postat av: Ammi

Ha, ha , ja du hade verkligen mycket att bära på ! tur att du är en stark vikingakvinna. Kram

2011-01-14 @ 14:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0