Värk

Suck. Den elaka lilla lappen som kommer med min monstermedicin varnar för att man kan få värk i muskler och leder vid hård fysisk träning. Jag trodde inte riktigt på det, men tji fick jag. Well, jag har inte tränat hårt, men det tillsammans med träningsvärken jag har efter den lilla träning jag faktiskt har utövat gör att jag känner mig lite som en 60-åring just nu. Jag får nog börja lite snällt och vänja min kropp...
Har nu sökt jobb för idag och ska ge mig ut på en promenad, det borde kroppen klara av iaf, och kanske klämma in ett litet pass i helgen när jag har vilat musklerna litegrann.

I helgen ska jag gå till specsavers o kika, kan inte skjuta upp undersökningen längre, jag tror jag måste få starkare glas för det känns som att jag går omkring o kisar halva dagarna... Tjohoo så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0