20 mil i regn

Igår eftermiddag, precis innan jag gick från jobbet, sa jag till en arbetskamrat "Fan, jag hoppas inte att det tänker fortsätta regna, jag vill inte köra över 20 mil i regn!!".

Well, de goda nyheterna är att jag slapp köra 20 mil i regn.
De dåliga nyheterna är att jag fick köra iaf drygt 10 mil i ösregn istället.

Nåja, man kan inte få allt. Hur som helst så hade jag o Madde en hur bra kväll som helst när jag väl kom fram, och nu har jag haft en mega-super-jävla-bra dag till! :D

Med Madde kom jag fram till att jag älskar lata fredagskvällar då man kan se roliga klipp på youtube och skratta tills man gråter, eller åka och spontanshoppa på Eko. Helt underbart!

Idag när vi åkte ut till Täringstorp så kom jag fram till att det gör mig lycklig att se mina två absoluta favoritpojkar (Daniel och pappa) stå sida vid sida och arbeta, vara glada och komma bra överens. Jag blev nästan lite nördigt rörd och fick en spontan lust att flyga upp för byggställningen och krama om båda två. Den lusten undertrycktes dock snabbt när jag insåg att byggställningen gick ända upp till ladugårdstaket och det är HÖGT. :P Haha! Men den nya panelen blir finfin! :)

Har även hälsat på lilla farmor, agerat frisör, bakat paj, förberett mat och varit en sväng i Nässjö. Fullt upp! :)

Nu hägrar en tacomiddag med familjen samt besök från Tyskland, sen filmkväll. Imorn blir det en hemskt efterlängtad play-date med min Frida och sen en sväng för att hälsa på hästar och Lena!! :D Det är en bra helg som kommer bli ännu bättre. Just nu är jag glad!! :D


Som avslutning bjuder jag på världens bästa video som sammanfattar allt vad jag älskar och hatar med ponnyer, och förklarar klart och tydligt varför jag snabbt valde bort dem för att istället rida häst. :P Haha!!

Enjoy!

Klicka--->
http://www.youtube.com/watch?v=aUaP0t5IUnM

Kommentarer
Postat av: Ammi

Fint skrivit om dina två pojkar! Och duktiga är de! Kram

2011-07-17 @ 09:32:40
Postat av: Jessica

HAHAHAHAHAHA! Ponnysar är iaf lite roliga. Läste du texten till? Den var fin iaf. Tur att Daniel och pappa kommer bra överens, det känns bra i hjärtat! :) Puss och ha en fortsatt underbar helg!

2011-07-17 @ 09:57:58
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0