DÖDA!!

Idag var jag och handlade lite livsnödvändiga grejer innan jag åkte hem till lägenheten. Typ Pepsi, popcorn o mjölk. Sånt där man inte klarar sig utan ni vet. :P

När jag räckte fram pengarna till kassörskan så såg jag att hon reagerade lite konstigt och sedan sneglade fundersamt på mig. Va min pengar så skrynkliga?, tänkte jag, de hade trots allt knölats ner i en ficka lite snabbt sådär.

Efter en stunds intentivt tänkande kom jag dock på en annan sak. Jag är inte helt säker, men kassörskans konstiga sneglande kan möjligtvis kanske litegrann ha nånting att göra med att jag hade "DÖDA!" skrivet stort och i rött tusch på min hand som jag räckte fram pengarna med...



Lite störande meddelande att ha på handen kanske, nu när jag tänker närmare på det. :P Men nej, jag har inte gått över till den mörka sidan och tagit upp mord som en fritidssysselsättning.
Meddelandet hade sin naturliga förklaring i att jag på jobbet nästan glömde att "döda" flaggan när jag skulle göra  det (flaggan=lappen på pallen, kollits identitet om man så vill) och helt enkelt var tvungen att påminna mig själv.

Jaja, i bästa fall har jag kanske lyckats göra hennes dag lite mer spännande, i värsta fall får jag fredagsmysa med en misstänksam polis som har fått ett anonymt tips. Haha!!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Såklart hon blev rädd lilla snabbköpskassörskan. Hon vet ju inte att du är så snäll. Puss

2011-07-10 @ 10:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0