Happy days!

Jag är glad!!

Man kan ju tro att man iaf blir liiiiite deprimerad av att arbeta igenom hela sommaren, men jag är glad. Så jäkla glad att få göra något, få lite inspiration, skratta och prata med folk, känna mig behövd och kunna njuta ordentligt av den lediga tiden jag har. Jag är piggare, hjärtat känns lättare, jag pussar ännu mer på Daniel och är glad över allt jag har.

Förra helgen var underbar, och denna helgen går inte heller av för hackor. Fredagsmys avbyttes av en heldag med systra mi, då vi lyckades baka, skratta så vi grät, shoppa på rean och svettas ihjäl litegrann. Wunderbar!

Här får ni även en fin bild på mina och Daniels arbetsskor, då alla som ser dem uppenbarligen finner dem extremt underhållade. Stor och liten så att säga. Daniel påstår att jag av misstag måste ha fått barnskor, jag menar att det är han som har mastodontfötter.


Minifot och storfot.



Ps. Ja, helt glad är jag ju inte förvisso. Självklart måste mer saker strula med mitt gamla hobb så att jag aldrig kan släppa det helt och gå vidare. Jag tror aldrig att jag har varit såhär arg och frustrerad innan. Men jag försöker att inte låta det förstöra allt, om inte annat så hoppas jag banne mig att det där med karma verkligen fungerar... Fuck you right back liksom. Hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Ammi

Vad härligt att höra att du trivs så bra med jobbet och vilka fina skor ni har , lite bättre än klackskor eller? Kram

2011-07-24 @ 18:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0