Jag lever!!

Jag lever!! Jag är en livmodertapps-spets fattigare, men jag lever!! :P
Tror dock inte alls på att det va en lugnande tablett jag fick innan ingreppet, jag tror det va sömnmedel mastodontelefanter. Ingreppet var över runt klockan tio i morse, och jag är fortfarande totalt utslagen.
Har inte ens orkat äta upp chokladen som Daniel gick o köpte till mig, o då är det illa! Haha...
Jag har iaf sällskap i sängen, Bubblan o jag lever i lättja idag, myyyys! :)


En fjäskig, gosig Bubbla. :)

Kommentarer
Postat av: Ammi

Skönt att det är över hör du. och chokladen går nog ner framåt kvällen. Det kan du unna dig nu. Men så söt o goooo hon är lilla Bubbla. Puss

2011-07-11 @ 18:36:08
Postat av: lova

perfekt med lite katt-tröst när man känner sig nere... :) bättre än choklad?!



ogillar mycket att du fick så lugnande och felaktiga besked från klantiga läkare, men jag gillar fortfarande svensk sjukvård över lag när det händer något, och relativt snabbt också, som det känns.. ^^

2011-07-13 @ 09:36:24
Postat av: sanna

Ja, beskeden var ju onekligen lite virriga, men precis som du säger- de fick det iaf gjort när de hade kommit fram till vad det var! :) Jag har ingenting emot vår sjukvård generellt, bara lite frustrerande ibland.:P

2011-07-13 @ 11:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0