Jag sov!!

Ja, hör och häpna, JAG SOV FAKTISKT I NATT! Första natten ensam hemma efter drygt 1,5 års samboskap, haha!

Det var konstigt att lägenheten var så tom och tyst, mysighetsfaktorn försvann självklart totalt, men jag sov. Pris ske alla gudar för det. Jag vaknade förvisso något förvirrad på fel sida av sängen med en kudde i famnen, men efter en god natts sömn kunde jag hantera det. :P

Det är skumt det där, jag flyttar mig sällan så mycket i sömnen, men jag maskar uppenbarligen väldigt målmedvetet omkring mot mitt mål. Är det varmt maskar jag iväg till min ände av sängen (men ser alltid till att ha iaf minst en tå eller nåt som ligger på/trycker mot/ läggs över/ Daniel, annars känns det ensamt och tråkigt) och är det kallt så maskar jag mig så sakteliga intill Daniel tills vi tillslut sammanlagt bara utnyttjar den ena halvan av hans madrass.

Jag måste nog säga att dom kalla nätterna är bäst. Det finns inget bättre än att vakna helt inlindad i varma armar o ben o pussa på världens bästa pojkvän.

Nu ska jag gå omkring och sakna honom en stund, sen ska jag sova. Idag var det löning (HALLELUJA!! En löns som jag faktiskt kan LEVA på!!!! :D:D:D ), imorn är det torsdag, och då är det nästan helg.


Kommentarer
Postat av: Ammi

Vad skönt för dig att få sova , man känner sig nästan konstig efter en god natts sömn. Puss

2011-07-28 @ 16:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0