Lurig

Ibland är min pojkvän lurig. Han är ganska lat ibland, och gillar att driva med det för att han vet att det gör mig arg, vilket i sin tur ger honom en chans att skjuta upp vad det nu är han tycker är tråkigt eftersom jag börjar jaga honom som en galning i lägenheten.

Hur som helst. I förrgår hade vi tvätt att vika. Den rena tvätten låg i sängen, alltså var vi tvungna att göra det innan vi gick och la oss.

Min sluga lilla latmask till pojkvän sätter sig o börjar snällt vika kläder.

Jag: Men!! Nu puttade du ju ner mina kläder, din elaking!
Daniel (med sin allra mest oskyldiga min): Mmmm, det var dåligt gjort av mig. Vill du att jag ska gå?

Hah! Den gubben gick inte! Han fick vackert sitta kvar o vika tvätt. Men försöka duger väl, eller? Haha!!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Mmmm, de är lite luriga ,pojkarna. men du låter dig inte luras så lätt. Det är bra. Kram

2011-07-09 @ 15:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0