Taskigt

Idag när jag åkte hem från jobbet blev det helt plötsligt kö. MYCKET kö. Det va kö redan vid Backaplan och jag höll på att dö av dampighet i bilen.

Köööra. Oj, nej! Nu då? Jaaaaaa!! Ooooooeeehhhnej. Friiiikopplar. Ruuuuuulla. STOP!!! Lalalala, åååååååka. Ruuuuuullaaaaaa..... Ooooh, växla upp!! Ahhh, iiiihhh, nej! STOP. Jaha.

GALEN! Det gör mig GAAALEN!

Efter en massa kilometer där det gick omväxlande 1km/h upp till ca 45-50km/h kom jag äntligen fram till där olyckan hade varit. I höjd med LISE-JÄVLA-BERG!!! Hur jävla långt bort är inte det då!?! Helt sjukt.
Jag tycker att om folk prompt måste krocka med varandra just då jag åker hem från jobbet så kan de banne mig krocka på någon annan väg. Jävligt taskigt av dem att förstöra för andra sådär.
Låt bli att krocka på min väg i fortsättningen, tack.

Kommentarer
Postat av: Ammi

tråkigt med köer, bäst är väl om de inte krockar men det händer ju ändå ibland. du får stå ut så är det. Du får INTE krocka. Kram

2011-07-10 @ 10:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0