Terrorist-Bubbla

Igår fick vi hem en liten Bubbla, vi ska vara kattvakter fram till tisdag kväll, vilket i vanliga fall bara är roligt.
Idag bestämde sig dock Bubblan för att vår köksstol var alldeles för hel och fin, och passade på att dra i en klo ner rejält i fuskskinnet när hon sträckte på sig. Och det lyckades hon med trots att jag hade preparerat stolen med två filtar och en tjock ludd, just för att förhindra detta.

Det va inget "vässa klorna" krafs (det har hon vår dörrmatta till :P), och innerst inne tror jag knappast att hon ville ha sönder vår stol, men jag kan dock påstå att Bubblan har haft tillfällen så hon har varit mer populär än just nu. Haha!

Nu är hon förvisad från resten av stolarna med hjälp av kartonger,  och den redan terroriserade stolen är ännu mer preparerad med lager av grejer som jag hoppas ska skydda den.

Skickar upp ett par bilder på när Bubblan är söt och rolig nu, för att övertyga mig om att hon trots allt inte är en ond katt. :P Haha!


Bubblan hade väldigt roligt bakom baren igår kväll, samtidigt som jag oroar ihjäl mig för att nåt ska välta över henne eller att hon ska bli fångad längst in. :P



Tunneln i kombination med en tumstock är helt klart den populäraste leksaken. :)

Kommentarer
Postat av: Ammi

Oh, vad söt hon är! Angående stolen får ni begära skadestånd från vårdnadshavarna. Ta ner sånt som kan välta på henne så slipper du vara orolig. Allt går ju inte heller att skydda henne från. Hon får vara lite försiktig lilla kissen. Kram

2011-07-10 @ 20:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0